Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Ξεριζωμός....(video)

Είναι μάταιο φίλοι μου να αναλωνόμαστε σε ύβρεις και εικασίες. Πέρα από οτιδήποτε θα γίνει απόψε ή αύριο ή σύντομα, ένα είναι βέβαιο. Χάνεται κάθε μέρα κομμάτι από τη ρίζα μας.
Πέρα από την οικονομική μας εξόντωση μεθοδεύτηκε με το βέλτιστο τρόπο η ηθική. Μας έδειξαν το δρόμο και τον ακολουθήσαμε. Ευτελιστήκαμε και αλλοτριωθήκαμε. Αφήσαμε να μας πάρουν την ελληνική μας ψυχή.
Μας αξίζει ό,τι παθαίνουμε, γιατί ξεχάσαμε και απαξιώσαμε το παρελθόν μας. Ανοίξαμε την τηλεόραση και βουτηχτήκαμε στο απόλυτο κενό. Κλείσαμε τα βιβλία και βάλαμε adsl.
Από σήμερα η ελληνική σημαία κυματίζει στο μπαλκόνι μου για να τη βλέπουν τα παιδιά μου να τους μείνει αυτή η εικόνα. Η γενιά μας είναι η τελευταία με λίγη ρίζα μέσα της να έχει απομείνει. Το ξέρω γιατί ακόμα μπορώ να διαβάσω το "Πρωινό άστρο" και τη "Ρωμιοσύνη" του Ρίτσου και να συγκινηθώ, ν' ακούσω το Θεοδωράκη και το Χατζιδάκη και να ανατριχιάσω, να χορέψω ένα μπάλο και να πετάξει η ψυχή μου, ν ακούσω το "Αι γενέαι πάσαι" και να προσευχηθώ.
Είναι βέβαιο ότι μας σκότωσαν την ψυχή μας μας την ξέσκισαν και την πετάνε στα σκυλιά.
Τους αφήσαμε γιατί ήταν πάντα πιο εύκολο να κατηγορούμε πάντα το σχολείο για ελλιπή παιδεία από το να "ορμήσουμε" στη Δημοτική βιβλιοθήκη....
Αυτό που είναι στο χέρι μου θα το κάνω σε πείσμα όσων δεν το θέλουν. Δε θα δώσω στα παιδιά μου απλώς την ψυχή μου, θα δώσω την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ψυχή μου, ακόμα κι αν βρεθώ να δουλεύω στην άλλη άκρη της γης.
"Ξαφνικά, νιώθουμε πως ήμασταν ευτυχισμένοι, όταν ήδη χάσαμε την ευτυχία"
Νίκος Καζαντζάκης.



<object style="height: 390px; width: 640px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/5q9H2cd36RU?version=3&feature=player_detailpage"><param name="allowFullScreen" value="true"><param name="allowScriptAccess" value="always"><embed src="http://www.youtube.com/v/5q9H2cd36RU?version=3&feature=player_detailpage" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="360"></object>
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...