Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Ούλοι Ούλοι Ούλοι..με το Θοδωρή Βλαγκούλη

Δήλωση Θόδωρου Bλαγκούλη                  
Κατέθεσα την Τετάρτη 14/03/2012 την αίτηση συμμετοχής για το ψηφοδέλτιο της Ν.Δ στο Ν. Η λείας για τις ερχόμενες Βουλευτικές εκλογές. Οι πολίτες της Ηλείας με ξέρουν και τους ξέρω.
Γνωρίζουν τους πολύχρονους αγώνες μου για τα προβλήματα τους. Γνωρίζουν ότι δεν έλειψα ποτέ από κοντά τους. Γνωρίζουν ότι τα πολιτικά γραφεία στον Πύργο στην Αμαλιάδα και στην Αθήνα δεν έκλεισαν ούτε μία ημέρα.
Γνωρίζουν οι πολίτες της Ηλείας ότι δεν έλειψα από κοντά τους ούτε πριν από τις εκλογές ούτε και μετά τις εκλογές.
Δεν εμφανίζομαι ένα μήνα πριν τις εκλογές να ζητήσω την ψήφο, αλλά γνωρίζουν ότι ήμουν και θα είμαι παρών και μετά τις εκλογές.
Σήμερα με την κατάθεση αιτήσεως της υποψηφιότητας μου μπορώ να δηλώσω ότι νιώθω με ψηλά το κεφάλι και δεν ντρέπομαι να βλέπω τους πολίτες της Ηλείας στα μάτια.
Σήμερα διεκδικώ το αναφαίρετο δικαίωμα να δοκιμαστώ ως Βουλευτής του Νομού Ηλείας συνεχίζοντας με όλες μου τις δυνάμεις τον αγώνα μου δίπλα στους Ηλείους πολίτες
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...